Aktiesnakken — December 2021
-
Her opdateret med R&D + kontor udgift sat til 6M usd / år fordelt med 1M per fabrik. https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/99399_Skaermbillede_2021_12_13_131715_rev._2.jpg
-
Hvad med QF's udgifter til finansiering af deres del? - bliver de finansieret via rettet emission skal antallet af aktier justeres ift PE
-
Der er analytikere der har skrevet QF nok skal stille med 10% (20% af deres andel) egenkapital mens de resterende 40% vil blive lånefinansieret. Og ja det løber jo hurtigt op i flere mia der skal betales renter af og afdrages på
-
ja
-
Deres regnskab er ikke så specificeret endnu at de er f.eks en R&D post. Q3 løn 18 mio. Cost of materials 13 mio. Other operating cost 11 mio og afskrivninger på 3 mio
-
tak for den AL. Kan dog desværre ikke læse mere end overskriften. Står der noget reelt nyt deri eller blot en opsumering af børsmeddelelsen?
-
Jeg håbede på der var en abonnent tilstede, da artiklen også er låst for mig. Så jeg må være et svar skyldig.
-
Ok. Tror jeg kender en der kan få adgang til den

-
Starter ud med en masse algo der blot prøver at finde ud af hvad der reelt ligger på begge sider. Jeg satser på at kunne få købt tilbage under 31 i 2-3 blokke
-
De startede hot commissioning d. 8 december. Hvor længe tager denne proces sædvanligvis i lignende tilfælde? Og såfremt de er i hus med hot commissioning, så begynder de vel på at opnå 90% drift på 7 dage = POC .. ?

-
jf. deres egen udtalelse, skulle den vare til midt december, så det er i de kommende dage at POC startes up.
-
kan se at der nu såes tvivl om varigheden af POC
-
" Quantafuel also reveals that the PoC is only linked to running one of the four lines with commercial plastics at high load with high availability for a prolonged duration (apparently 2 weeks)."
-
fra
Pareto -
Jeg ved ikke hvor troværdig det er. med 2 uger. Udfordringen er så at det lader til QF IR åbenbart ikke rigtigt svare på spørgsmål via mail
-
Jeg tror også at det stadig er kun 7 dage med 90% drift, før var det 2 linjer i 7 dage med 90% drift. Hvorfor analytikeren tænker at det så nu må være 1 linj
e i 14 dage. -
Målet er næsten nået: Quantafuel er tæt på fuld produktion på første driftslinje
To og et halvt år og 450 millioner kroner er foreløbig brugt på udvikling af kemisk genbrug af plastaffald i Skive Kommunes grønne erhvervspark
13. december 2021, 07.14
Quantafuel har fire identiske linjer med hver sin ovn her i fabrikken i GreenLab Skive. Udviklingen af den banebrydende teknologi har været to skridt frem og et tilbage. Foto: Quantafuel
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind