Aktiesnakken — December 2021
-
enig, eksponering er altid godt, hvis altså det her overhovedet kommer ud i den almene presse
-
Nå nu fik jeg da også solgt lidt over 32
-
Hvis ikke der kommer en præcisering fra QF hvor det tydeligt fremgår at potentialet er xx fabrikker indenfor xx periode. Kommer den uddybning er det nord for 35. Kommer den ikke så er vi snart under 30 igen
-
Fedt med opdatering om HELIKON, sjældent har jeg været så begejstret for at noget blev shortet som QF
Det kommer til at give et godt nytårsskrald når POC kommer og så giver det fortsat gode vinduer til omsamling mm. Lidt anti-klimax med MOU i dag. -

-
Jeg tror nu der stadig vil komme et vakkum efter POC. Den popper højt for så at sive noget tilbage.
-
Ja både alm trading men også for shorterne
-
Jeg har for første gang prøvet at skrive direkte til QF med en række spgm. Så nu bliver deres IR også testet lidt

-
Super. Ja sad også og overvejede det, men tænkte at FITinvestment allerede plagede dem

-
Ser frem til at høre hvad de svarer, om de kan konkretisere bare en smule
-
det kan være 1 fabrik og det kan også være kæmpe stort med 10-15 fabrikker til hele UAE
-
luk i 32,50.
-
Jeg spår fald med mindre der kommer den der klare uddybning. Hvor mange fugle er de der sidder på taget.
-
Det er også min umiddelbare tanke. Men der er altså nogle der tanker op i de dage her. Og der er tilsyneladende ikke shorterne der lukker endnu.
-
ja det er en god pointe og passer også omtrent med det vi kan sjusse os frem til af plastic med 1,9 mio tons affald
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind