Aktiesnakken — December 2021
-
Er det en enkelt gråspurv eller er de en flok ørne de har fat i..
-
Husk på det kun er en mindre andel af plast der kan køres igennem kemisk.
-
Mon ikke der kommer lidt mere kød på når de har PoC
-
Nå men ingen af os ramte da bare i nærheden. Men hey de må da stadig godt komme med noget fra US i dag

-
lol
-
Du kan da nå at smide dem endnu
- har lagt en købs ordre ind, hvis du kan få den lidt ned -
Ja jeg sad i møde da den gik op så missede toget. Nu satser jeg nok lidt på der er et medie der tager fat i ledelsen og der der kommer meget mere klarhed. Det kan potentielt rykke den op igen
-
Ja, lad os håbe det.
-
HSK: øv det var dyrt!
-
Spekulationer på høj plan.

-
SB jeg har sendt en privat besked til dig
-
Der var intet nyt i BASF præsentationen. Så vi skal ikke regne med Tyskland i dag.
-
ok, tak for info
-
heh fik jeg suppleret i 31,08... ville have lagt ind på 30,78 men det blev 31,78 jeg kom til at skrive. Det er nogle gange nn ikke retter kursen ned når man åbner købs vinduet

-
Synes dog stadig det er lidt for kritisk der der sker nu, at den ligefrem falder på positive nyheder er lidt for meget af det gode

-
ja forventningerne var nok lidt større. Men kan jo være de bliver indfriet hvis vi får lidt mere at
vide -
Enoc har tankstationer. Jeg tror det er diesel. http://wam.ae/en/details/1395303001415
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind