Aktiesnakken — December 2021
-
Ja det tror jeg helt sikkert også. Spørgsmålet er bare om de lykkes eller det bare blivet et rebound op igen hver gang
håber på det sidste -
ja sikkert en masse bølgegang endnu. Men hvem tør sælge sig for alvor ned nu

-
Ikke mig hvertfald, mine aktier er lukkey med syv segl som minimum til udgangen af december så må vi se derefter

-
de kan få lidt af mine hvis den rammer 32 i dag, men kun lidt!
-
Den har da ramt 32 en gang
-
ja der var jeg ikke hurtig nok
-
så må du være hurtig nu
-

-
så er chancen der igen

-
venter, sku for meget momentum lige nu
-
Der fortsætter med at være en høj volume. Det er ikke let for shorterene at kontrollere den i sådan et marked
-
Luk i 34 i dag, og så en god US nyhed i aften og den åbner i 40 i morgen...hvor svært kan de være

-
lol
-
Helt enig troldmanden

-
Så begynder tempo at gå lidt ned.
-
Jeg tror RIGTIG meget afhænger af hvorledes det går med omicron varianten. Det ved vi reelt først om 1-2 uger. Gud nåede hvis den reelt viser sig også at sende mange på sygehuset. Så kommer der tæt på fuldt stop i rigtig mange lande igen. Flere har allerede trådt hårdt på bremsen. Lige pt er DK faktisk et af de lande med de mildeste restriktioner
-
konsensus i markedet lige nu er at den nok er til den milde side
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind