Aktiesnakken — December 2021
-
Set fra investors siden kan jeg blot ikke se hvad der vindes ved at starte nu vs om 3 mdr
-
Nu er jeg teknisk kyndig på deres pyrolyse, men jeg vil mene at kan det køre i 7 dage uden problemer, så er man så meget på rette vej at man løser udfordringerne hen af vejen
-
nu er jeg IKKE
-
Ja hvis IKKE de kan nå POC i den her ombæring, så tror jeg vi er une 20 igen
-
DT hvis det var så simpelt, så ville der jo ikke gå flere mdr inden de reelt er i fuld drift
-
Jeg siger ikke at det er simpelt
-
men det er meningen at det skal bevise konceptet
-
deraf proof of concept
-
vi kan jo blive ved med at sætte nye kriterier på så
-
så skal det køre i en måned, eller 2 eller 3
-
Jeg siger blot at jeg 110% ville afvente flere data inden jeg træffer beslutning om at investere 400 mio i en total ny teknologi de aldrig før er lykkedes i stor skala
-
Ja vi må vente og se. Mit bud er at FID på Esbjerg kommer i dagene efter PoC.
-
Og de er meget muligt. Så vil jeg blot ikke håe det er pensions penge. For det er en unødvendig risiko at løbe
-
og det...
-
snart 20 mill omsatte aktier på den første time
-
ej hvor jeg nyder at se de procenter stige. Bare op op op med den.
-
spændende om det er shorterne der lukker er nye investorer der kommer til
-
ja, det er helt rart -:)
-
Ja det er en af de højeste oms jeg har set den første time
-
Tænker stadig den tager nogle store ture frem og tilbage. Hver gang shorterne forsøger at presse den igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind