Aktiesnakken — December 2021
-
alle faktorer, fysiske som psykologiske, ligesom når vi andre trader
-
de store shortere, får svært ved at panikke
-
men der er jo sikkert masser langt under 0,5%
-
som bærer kursen en dag som i dag
-
Ja volumen er trods alt også alt for lav hvis der begynder at blive lukket short i større antal
-
men der kom da luft i den igen
-
Virker generelt til at der er mere på bud siden end sælger siden.
-
I FA+ artiklen https://finansavisen.no/nyheter/industri/2021/12/23/7794061/na-ma-de-levere siger Quantafuel CEO Rosenløv
at sidste (les: første?) PoC forsøg måtte afbrydes fordi plast-shredderen (som deler op plastaffald i små bider til pyrolyse-reaktorene) gik i stykker.<br>
Se også: https://finansavisen.no/forum/thread/122657/view/4076942 -
Tak for info @Reserven Det var også det jeg udledte af pressmeddelelse
-
Mit gæt fra FA+ artiklen er at næste PoC forsøg starter så snart shredderen er repareret.<br>
I artiklen siger Rosenløv følgende om PoC: <i>"Rundt årsslutt, pluss minus. Nå går vi inn i en periode der noen fortjener litt fri, så får vi se hvor store utfordringer vi møter fremover. Vi tror vi får det til, men det er spørsmål om tid."</i> -
det lyder godt
-
ja sådan en shredder burde vel være "low-tech" som vel relativt hurtigt kan fixes. Hvis ikke allerede.
-
ja du har ihvertfald markedet imod dig

-
Min tanke er at journalisten har misforstået noget. Jeg har ret svært ved at se noget så simpelt som en scredder skulle være årsagen til POC glippede første gang. Og at der skulle bruges over 30.000 manhours på at fikse problemet. Alle i branchen benytter jo en scredder. Alle mekaniske mm
-
Han bekræfter også det med ferien.
-
det er jo et poc forsøg fra sidste uge
-
ikke sidst med KB
-
de started poc vel omkring den 14/15 dec er mit gæt
-
og efter nogle dage er shredderen gået i udu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind