Aktiesnakken — November 2021
-
Volumen er tilbagetrækkende
-
Vi så op mod sidste deadline (end Q2) at kursen kom mere og mere uner pres des tættere vi kom på deadlinen uden der var nyt. Det vil jeg bestemt ikke udelukke kan ske igen. At bryde 30 og for den salgs skyld 32 uden POC, det har jeg alligevel lidt svære ved at se for mig ske
-
Enig med dig troldmanden, jeg kan ikke se hvad der skal få os over 30 uden POC. Det ville være ulogisk for mig, måske når vi kommere tættere på, men de næste par uger tror jeg ikke vi ryger over 30
-
Ligger en stor ordre i 27.00 og venter
-
Vi er igennem 27 blokken. Jeg vil også gerne have den ned i nærheden af 26,0 så der kan fyldes godt på igen

-
Jeg fik ikke solgt mere i går, så gør mig ikke noget hvis vi skulle gå lidt op igen

-
det gjorde jeg nu heller ikke. Har ike handlet siden i fredags, hvor jeg solgte ca 80% fra. Så mangler at fylde på igen
-
TA skal bryde 30 -32. Områder som er faldet hurtigt stiger som regel lige så hurtigt. Så der sskal ikke så meget til. Når først hot commissioning starter så skal der nok begynde, at ske lidt mere med kursen. Mange professionelle vil ind inden PoC og jeg vil tro de begynder at træde på speederen når hot commissioning starter her om små 2 uger for det kan ikke holdes hemmeligt for markedet.
-
Jeg ser det lige modsat. De fleste prof som ikke allerede er inde, er ikke inden fordi risiko lige nu er for høj. Så de vil heller afvente POC og så køber på højere men mere sikkert niveau
-
Dugfrisk Quantafuel kommentar fra kontoret: https://www.youtube.com/watch?v=NLRmx6h6dps
-
Tak, @Helge.
-
Reduceret lidt i 27,48
-
Ja der er jeg så af den mening at når de starter på hot commissioning så bliver casen de-risket væsentligt for det er et sundt tegn på Qfuel er tæt på PoC. Tænker der er under 10% risiko for de ikke køre PoC hjem i denne her omgang. Har svært ved at forsetilling mig der skal en opgradering mere til inden det lykkedes. Der er nok mange som først går ind efter PoC men alligevel tror jeg også der er mange som vil ind lige inden PoC hvis de som jeg vurdere der er 90% mulighed for de opnår PoC i.f.m.
-
HELIKON har øget shorten med 77 501 aktier https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010785967
-
Jeg kan ikke rigtig se hot testen derisker særligt meget. Det er jo uden plastik. Det er blot en test af at hele systemet kan opnå den rigtige varme, bevægelige dele mm. Det siger jo meget lidt om hvordan linjen arter sig når først man begynde at køre div plastik igennem den
-
Så shorts bliver stadig øget. Det er nu lidt småinteressant. De tror virkelig
på POC fejler eller som minimum bliver en del forsinket -
Nåå der kommer mere action her til sidst. Nur er der battle
-
Ja, det er klart. Ligesom der ikke er en driver for at kursen skal stige før POC er der jo ligeledes heller ikke for den skal falde. I hvert fald fundementalt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind