Aktiesnakken — November 2021
-
er du stoppet med at trade QF?
-
Hvis de annoncere 2 fabrikker om året, kan de jo helelr ikke underskrive 5 om året

-
-
Der tror jeg så mre på den anden vej rundt
Alt andet lige vil der være mere tilbageholdenhed indtil en ny stor fabrik har vist drift data. Når DET tidspunkt er kommet, vil det være meget lettere for QF at få søsat en masse fabrikker med nye partners -
Kommer vi over 29, så har jeg nok ikke flere aktier
Så venter jeg nogle dage til det gamle mønster starter igen -
Det er tydeligt at se den gængse bud volume ikke følger med op. Så når de er færdige med at akkumulere, så bliver det fiske tid
-
Jeg anser mig selv for ret risky. Men med den slags beløb (+750 mio) så tror jeg det er begrænset hvor mange der ønsker at være aggresiv før de reelt har set det hele virker. Der kommer jo masser af tid til at bygge de fabrikker de næste 10 år
-
Ja BASF er ganske givet dem der vil have mest mod på at satse hårdt. Idet de har folk gående påfabrikken hele tiden. Så de ved præcis hvad der sker og ikke sker
-
BASF har en målsætning om mindst 250.000 tons olie om året fra 25. Det er så ikke kun QF der skal levere det.
-
De har også bekræftet der skal træffes investeringsbeslutninger i løbet af 22 for at nå det
-
Quantafuel – Notes from call with the managment on 12/11/21
Our family office was invited to participate on the call with Quantafuel (QFUEL) management on Friday 12/11/2021. The family office that invited us owns above 1% of QFUEL. Our family office has a material position in QFUEL too. There was no information that was not mentioned before, but several useful clarifications. I summarize below the…
Fit Investment Ideas (fitinvestmentideas.com)
-
Har solgt resten af mine i 28,48, så helt uden nu.. Så der må gerne komme et godt dip i løbet af ugen

-
tak for link DT. Han er lige en tand for forelsket i QF hvis du spørger mig. Ingen konstruktive issues han rejser.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind