Aktiesnakken — November 2021
-
Mjaa jeg vil modst sige markedet er SÅ stort at der så rigeligt er plads til mange konkurrenter. (som de faktisk også fremhævede)
-
laver man smøreolier, kræver det noget andet
-
dæk noget tredie osv
-
Men lad os holde primært fokus på POC/esbjerg i første omgang .-9
-
Både og. De snakker jo allerede om at det er problematisk at få offtake på det nemme plast
-
som så ikke er et problem for QF
-
Ja.
-
Ja. men de nævnte også at de faktisk kan bruge noget af det plast der pt går i forbrændingen. Det er faktisk der der skabes aller størst værdi. Det er de tons de kan få en ganske god betaling for at modtage
-
nemlig
-
Så en god dag med en masse nye detaljer. Men fokus er stadig ene og alene på POC. Vi kommer ikke over 30 uden den. (vi skal også gerne krydse 40 med den)
-
Og for de af os herinde der benytter aktien til at trade pf støre, så var dagen i dag også god. Og der bliver mulighed for det de kommende uger fordi dagen i dag ikke ændre noget for shorterne
-
Vil ikke sige det ikke er ændret for shorterne. Jeg tror der var sat en del på en udsættelse allerede nu. Det er nu blevet skudt til næste år at de fejler/udsætter igen.
-
Det er jo heller ikke gratis have låne aktier
-
så det givet nogle vil lukke ved god lejlighed, måske flere allerede gjorde det i dag
-
Dem med en langsigtet case, ja så er alt business as usual.
-
Opdatering på Fit Investment også: https://fitinvestmentideas.com/2021/11/11/quantafuel-analyst-research-summary
-
@Troldmanden 18.28. Jeg mener at på det sidste Q2 call, der talte Chris Lac en del omkring prisen på nafta og olie. Iflg. ham var det ikke givet at det var mest fordelagtigt at sælge Nafta, men at diesel kunne være mere profitabelt med dagens priser. Interessant betragtning også set i forhold til dagens udtalelser omkring hvert anlæg skal passe til investoren
-
Ok den har jeg ikke fanget. Og det vil alligevel undre mig meget. For der er ret stor forskel på prisen af de 2. Det er jo derfor de skiftede fokus fra diesel til nafta/virgin oil
-
for nørderne er her link til dagens CC hos PureCycle som er i gang med at bygge et par store fabrikker
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind