Aktiesnakken — November 2021
-
Vedr. de evt. manglende komponenter, var det, det jeg kunne tyde ud af svaret fra Terje, på vist nok dit spørgsmål.
Det var noget i stil med. Få små ting der mangler, som ikke skulle/burde være et problem for POC og som de forventer at modtage. -
Jeg genhøre de lige en gang ved lejlighed
-
Mht. kvaliteten, var det at det afhænger af aftageren på en given fabrik, hvordan setup'et skal laves. Da mere renehed også koster performance osv. Så giver god mening, skal du lave nye dæk af det er det givet mindre krævende etc.
-
Ja. Men var helt tydeligt renheden SKAL være bedre når vi taler de store fabrikker
-
I hvert fald hvis det er til BASF
-
Ihvertfald til BASF, ja.
-
Vitol måske ikke
-
Og ja. kapital udvidelse vil komme på et tidspunkt, hvis ikke nogle køber QF op inden da.
-
Jeg kunne godt have ønsket mig de gik lidt mere i dybden med mit spgm til prisen per tons olie. At de forholdte sig til olieprisen er gået lodret op de seneste mdr. For der er jo giiiiga forskel om de regner med $1000 eller 1300 per tons
-
Helt sikkert, men vi står jo stadig med en pilot fabrik
-
successkriteriet er en anden
-
Jeg ser absolut ingen køber af QF før de har fået Esbjerg op at køre. Ingen vil betale den pris uden at have sikkerhed for det hele virker som tiltænkt
-
Jeg kunne sagtens forestille mig et bud, når efter POC
-
hvis teknologien er så unik som det fremgår
-
Ja men jeg spurgte netop til prisen for olien fremadrettet. Om den nuværende fixed aftale kun gælder Skive eller flere fabrikker. Det blev ikke besvaret
-
så er de 8 mia man skulle smide fra en stor spiller, da peanuts
-
Generelt er CFOs svar dem der er tyndest. Også ved tidligere CC
-
Men man skal netop have POC og langtifs data før man har bekræftet teknologien er så unik

-
Ergo det er bestemt ikke min anbefaling man køber sig ind i QF nu her, med håbet om et snarligt stort buyout

-
Jeg vil ikke blive overrasket
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind