Aktiesnakken — November 2021
-
Håber du får ret

-
Det er ikke ofte jeg er så meget i tvivl om retningen på et Q resultat. Jeg tror downside er større end upside i morgen. Jeg kan ikke se hvad de skulle kunne fortælle der får den over 30. For lige meget om de HAR fået komponenterne hjem, så er de stadig flere uger fra at have færdig monteret det
-
Mit sidste Excel spræl: https://my.hidrive.com/share/fzdph9io61 [filen: "2021 QFUEL Trades.xlsx"]<br>
Tallene i spaltene Q og S er antal aktier. R og T er antal handler.<br>
Noget der mangler?<br>
.CSV filene (under October og November) laster jeg hver dag ned fra Nordnet.<br>
Resten (.TXT og .XLSX filene) og daglig opdatering af "2021 QFUEL Trades.xlsx" er næsten automatisk med software. -
Nice! Det giver et rigtig godt overblik.
-
Esset jeg taler om i morgen. Der ser jeg downside større en upside. Alt andet end POC vil kun give kortvarigt optur som vi så med UK
-
@Daytrader_DK, tak

-
@troldmanden, et betydelig inside køb af Rosenløv kan løfte kursen over 30.
-
@Pensionisten Årsagen er jo at de komponenter kan være ret afgørende på kort sigt for kursudviklingen. Og pt. er der ikke så meget andet at snakke om så vi kører lidt i ring, men det ændrer sig om et par timer

-
Det lyder jo umiddelbart godt det hele
lad os håbe det kan ses på Kursen! Lad os så komme afsted 
-
Først lige begyndt at læse det, men ja det lyder MEGET godt indtil videre

-
• Skive turnaround on track
• Kristiansund investment on track
• Project pipeline developing to plan
• Strong interest in Quantafuel products -
Det er det vi "hysteriske" investorer kan lide at høre.
-
Hår i suppen er nok at kvaliteten til BASF fremadrettet skal forbedres, dog ikke noget der påvirker POC.
-
Sikkert. Umiddelbart er deres kortsigtede case (ny forsinkelse af POC) væk, om de så sigter mod at det ikke nåes alligevel, samt at nafta kvaliteten skal forbedres til BASF, vil give yderligere problemer
-
Vi må se, mit bud er at gårsdagens fald burde som minimum neutraliseres i dag..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind