Aktiesnakken — November 2021
-
ok tak
-
Men måske sidste chance for QF under 25 ? ;
-) -
I dag bliver blandt de 5 mest oms dage de sidste 3 mdr. Men en stor blodtud. Så ret spændende at se hvem der har været klogest i forhold til morgendagens regnskab
-
Modsat Q2 regnskabet, så holder jeg denne gang mine aktier hen over regnskabet. Egentligt selvom jeg tror der er en pæn risiko for de ikke har fået levert komponenterne endnu
-
Næsten lige meget hvilken melding der kommer i morgen, så tror jeg der bliver god mulighed for yderligere handel under 25 inden POC
-
Mit syn er at det er flere shortere under 0,5% end over, og flere av de små shortere køber tilbage "hver" dag og tjener "smuler" på short-trades.<br> Ved ikke hvad ENNISMORE må betale i rente, men sandsynligvis 5-10% og med en short på over NOK 30 mill bliver det penge.<br>
For mange kokke (les: shortere) fordærver maden (les: shorten). -
Enig i det med de små shortere. Men tror ikke de betaler så meget i renter for lån af aktier.
-
luk i 24,50. Blev trukket lidt ned i auktionen. Dog flest på bud
-
Ja. Kommer dog an på hvor store de er. Både volume og vægt
-
Selv flyfragt er ikke let at få pladser på mange fly. Har kendskab til nogen der har spurgt til priser på fly transport. Vi taler mio beløb
-
-
Det er vidst bekræftet af CFO
-
Ja, jeg regnede nu heller ikke med at det var noget han havde fundet på.
-
(Jan Martinek)
-
Og mon ikke her 3 uger senere at al ting stadig er on track.
-
Tror på optur imorgen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind