Aktiesnakken — November 2021
-
Der blev lige smidt knap 60k på 1 min
-
ja der nogle der viser muskler nu
-
ja nu er man i pres mode igen
-
Ingen nye short indberetninger i dag.
-
Når en shorter har meldt en position >= 0,5%, er vedkommende kun forpligtet til at melde ændringer >= 0,2% (297.897 aktier). Men ENNISMORE melder selv små ændringer på 0,04%, og THINK melder ændringer på ca 0,15%. Tror de at skræmmer nogen ved at melde "hver eneste" short øgning?
-
ja eller sender et signal til de andre shortere
-
@Daytrader_DK, i mine øjne er det fjollet. At offentlig bekende sin position er sjælden klogt. Og at vædde mod BASF er tåbelig.
-
HSK: det var ok ja. Men altid sådan lidt mere "nervøs" når der går adskellige dage inden man får købt sin portion tilbage. At mynsteret ænderde sig så meget
-
Nå mon ikke det bliver en halvvild luk hvor der flashes overarme
-
@Reserven det kan jo være med til at styrke de andre shortere i troen
-
Det er stadigvæk meget algo i udbud
-
enig
-
Jeg troede faktisk det var for hver 0,1% der skulle annonceres når den er over 0,5%
-
er lavet om fra marts måned af står der noget med på deres side
-
"Reporting threshold reset to 0.2% after 19 March 2021"
-
ok tak
-
Men måske sidste chance for QF under 25 ? ;
-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind