Aktiesnakken — November 2021
-
-
kan ikke læse artiklen
-
kan jeg heller ikke, men ovenstående citat skulle være fra den (copy/paste fra facebook gruppen)
-
Mon ikke der vil begynde at cirkulere nogle rygter snart, hvis den er "så stor" .-)
-
Det er jo ikke til at sige her udefra. Men vi ser jo den slags aftaler ofte meldt ud når de er indgået. Det er jo nærmest at sige man ikke stoler på sine ansatte og samarbejdspartners at de kan hold bøtte til det hele er faldet på plads
-
Eller hvis man har mistanke om lækage skal man melde ud, det er også set før.
-
Den skiftede reelt adfærd for 2 dage siden
-
Men lad os nu se. Det er en god teaser.
-
Der er da mulighed for a supplere i 31

-
der røg lige omkring 200.000 stk
-
Ja der kom en på banen der køber kraftigt op på få min
-
Suppleret i 29,80
-
suppleret i 29,7
-
Buy on rumours... Sell on facts... Ja vi får se

-
ligger en algo og sælger så snart man byder 27,7 og derover
-
errr. 29,7

-
Uddrag fra en ny FA-artikel i dag: https://finansavisen.no/forum/thread/122657/view/3977393
-
<u>Lidt mere fra FA-artiklen:</u><br>
«– Vi har i utgangspunktet plikt til å melde om ting vi mener har betydning for selskapet. Denne avtalen er så stor, og mange mennesker involvert. Det å holde det hundre prosent hemmelig kan være vanskelig, sier Quantafuel-sjef Lars Rosenløv og fortsetter:
– Det er så tett på å skje at vi må fortelle om det, deretter må vi komme med de siste detaljer.» -
Tak! - D
et er vist det samme som det jeg pastede tidligere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind