Aktiesnakken — November 2021
-
Shorterne er helt sikkert kommet mere på arbejde i dag
-
Kan vi den skal værdisættes som PureCycle så

-
PC er en lidt anden case idet de reelt beholder fabrikkerne
for sig selv. Så de har 100% ejerskab og skal ikke dele profitten. -
okay
-
Men det kan sagtens være QF også kommer dertil når de har nok fabrikker til at give stort positivt CF
-
ja
-
det er en lidt pudsig handel. Det er næsten udelukkende algo. Og de køber7sælger ikke ret meget. Kun nogle enkelte
nålestik -
tror shorterne har kraftige overvejelser omkring exit strategi , uden kursen stiger 20%
-
eller mere
-
Mjaa husk på nogle af shorts også er sat meget højere end den aktuelle kurs.
-
volumen er gået meget i stå nu. Så nyheden har ikke fået en masse nye investorer på banen som det ser ud lige nu. Så hælder jeg også til kursen vil sive/blive presset ned i næste uge
-
Ja, men der er jo øget gevaldigt på short siden det sidste stykke tid, det må jo betyde de ligger mellem 26-28 rigtig MANGE af dem troldmanden

-
SÅ kan det pludseligt blive gevaldigt dyrt at sidde og vente, tør man det?
-
lukker vi omkring 30 i dag, så tror jeg ikke vi skal ned i de 26-28 stykker igen foreløbigt
-
Ja der er også sat en hel del hernede. Deres play må stadgi være POC enten bliver en del udskudt eller fejler igen. Og det ved vi jo vitterligt ikke noget om.
-
Også derfor jeg har svært ved at se nogen forpligte sig på store investeringer før POC er nået
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind