Aktiesnakken — November 2021
-
Jeg er 110% på QF ikke har mandskabet til at køre fuld drift hele julen.
-
Og bemærk igen det med "omkring nytår" og ikke inden nytår. Det var den model de brugte for 6 mdr siden. Inden udgangen af Q2
-
Udelukker jeg det kan ske inden juleferien? Nej. Vi kender som sagt ikke deres testprotokol. Jeg hælder blot til det bliver i januar
-
Ja folk skal selvfølgelig have fri. Ingen tvivl om det. Men på for eksempel Fynsværket ved jeg de har 6 driftehold så der er selvfølgelig strøm i ledningerne 24/7. Samme med Mærsks borerigge som hiver +100k usd hjem om dagen. Har ikke nogen ide om hvor mange driftshold Qfuel har råd til med en potentiel daghyre på 50.000usd per dag.
-
ja der er også forskel på de virksomheder der har en forsyningsforpligtelse og resten
-
Jeg tenderer også til at tro det bliver Januar. Hot comissioning er ligesom kun komponent test. POC er clogging test /om planen er gået op. Det vil kræve meget kalibrering til de enkelte plasttyper. Havde de ikke kun slået to driftsoperatør stillinger op for et par uger siden? Var POC defineret som blandet skrald eller mekanisk forsorteret?
-
Det handler også om det stadig er tideligt i forløbet. De har jo ikke ansat folk på 5 holds skift der kan klare alle 4 linjer. De har på inet tidspunkt kørt mere end 2 linker af gangen. Så de mangler at staffe mere op
-
vi kender ikke kravet til plasttypen for PC
-
Men det nytter ikke noget de benytter det fiiiineste sorterede hvis det ikke er sådan kvalitet de generelt får
-
Så POC bør være med det flow der vil komme fra Aalborg
-
Ren spørgsmål om POC definitionen. De har i hvert fald haft rigelig tid til at sortere nogle store bunker plastflasker.

-
Ja. Men nogle tig skal bare ikke forhastes til sidst. For på den måde har de ikke kniven for struben at det bare SKAL ske i år. Heller lave et par mindre delkomponent test mere inden de sætter gang i POC, end starte den test for hurtigt og de fejler efter 5 dage. SÅ har vi baladen
-
Se debatten for nyt om Ennogie casen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind