Aktiesnakken — November 2021
-
ja, det bliver nok først i December. Lige nu ser det ud til at shorterne flokkes som gribbe.
-
Er nu den tredie mest shortede aktie i Norge
-
Nå så fik jeg genkøbt lidt i 27,82
-
Ja de er godt nok over den må man sige. Jeg kan godt se ideen i at shorte den, med deres historik. Men kan simpelthen ikke hvorfor den ligefrem skulle være den 3. mest shortede lige pt. Men der er jo nok folk som er klogere end mig derude

-
Jeg har sat lidt til salg i 28,88 men tvivler dog på vi kommer derop i dag hehe.
-
Synes ikke kursen er mega oplagt at shorte på. Man skal jo også ud igen uden den løftes for meget, så selv hvis den ryger ned i 20 så bliver det da en begrænset fortjeneste når kursen presses op af tilbage køb
-
D
e satser nok på at QF fejler helt og aldeles, ellers har jeg svært ved at se fidusen -
Ja præcis også mine tanker, altså hvad er deres bedste scenarie? at den ryger ned omkring 17-18 stykker. og så vil den alligevel blive presset lidt op igen, når alle skal købe tilbage, så den er bare lidt underlig i min logik

-
Ja vi må håbe det er os der har set lyset og ikke dem

-
Der bliver købt pænt ind på 27,5
-
Ser udtil der er solid støtte i 27,5. Der ligger ihvertfald en iceberg ordre på 5K, der har taget hvad der er blevet smidt
-
Ja sad præcis og kiggede på det samme. De har svært ved at presse den under 27,5, men tænker også hvis de formår det, så kan det godt dykke et pænt stykke.
-
og lige med de ord røg vi under 27,5
-
ja men de har fjernet den før
-
og så lagt den tilbage igen lidt efter
-
Vi kommer jo nok bare til at ligge kontinuerligt melle de 26-28 indtil der kommer nogle nyheder som kan rykke den op eller ned, tror det bliver nogle rigtig tørre dage den næste måneds tid.
-
Er det de samme "tørre dage" - "hvor kursen eksploderer, hvis der går lidt panik i den fra shorternes side, evt ved positive nyheder omkring POC" ?

-
Hvad er jeres forventning? POC før eller efter nytår. Vi får nok ingen status opdatering mere i år.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind