Aktiesnakken — November 2021
-
Tror måske vi har nået dagens top nu. kunne godt tyde på vi skal ned herfra, men igen umuligt at sige med dagens mønster.
-
det er nok bare frokost pause
-
satser jeg på. Har jo ikke fået solgt min sidste portion inden vi skal ned og vende i 26/27 igen

-

-
Håber du får solgt din sidste portion, men håber så også at vi bare fortsætter opad denne gang, og ikke ser os tilbage

-
Der er altid muligheder for at rade en aktie hvis det først er det man vil

-
Jeg har blot sjældent set en aktie som QF jeg overordnet har kunnet læse på denne måde. Knap 30% har jeg akkumuleret aktien uden at smide flere penge efter den
-
Men det er klart hvis jeg så venter ude på siden linjen og først stædigt køber mig tilbage i kurs 40, så har det ikke længre været nogen god plan

-
jow men det er jo kun i et stykke tid den har kørt sådan
-
kig på grafen, mønsteret har jo været markant anderledes længe
-
30% er flot, men før eller siden skal mønsteret jo brydes enten ned eller op, så

-
Men ender sikkert med at ærge mig over jeg ikke fik solgt lidt ud i omkring 29, kun tiden vil gøre os klogere

-
ja.. jeg satser på en tur mere i samme mønster, men er heller specielt ked hvis jeg skal betale 31-32, hvis toget er ved at tage fart. Too bad, men har også været mange gode trades.
-
QF er blevet shortet endnu mere det sidste stykke tid og de har stadig halvanden måneds spilletid hvor deres dagsorden nok skal få indflydelse på kursen. Jeg sætter min lid til at shortsene nok skal give en god ny indgang. Og ellers så må det jo bare koste lidt på gav at spekulere.
-
Lige præcis Pharma. Lige præcis
-
den skal nok falde tilbage igen.
-
Jeg tror ogs den når over 29 igen. Op mod 29,5 hvis den følger dagens trend
-
Jeg tror bare jeg er nået dertil nu hvor jeg 'holder det qf jeg har og stopper med at spekulere så meget. Og så evt bare køber flere og flere i en forhåbentlig opadgående trend fra nu af

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind