Aktiesnakken — November 2021
-
Jeg tænker hvis man spørger Ennogie ledelsen om mine bemærkninger så vil de nok svare jeg også forsøgeer at skubbe til dem på forskellige vis

-
ja, sådan bør det jo være.
-
Om ikke andet får han da penslet nogle ting ud som er fint lige at få med. Lidt overrasket over POC trin 3, som han siger de er nået til
-
mente bestemt at det var 2linjers drift med 90% oppetid over 7 dage
-
som var den sidste hurdle
-
Det er også hvad de gentagne gange har nævnt. 2 liner med 90% oppetid over en uge.
-
"(iii) run one line for a defined number of days and generate product at required specifications."
-
ja, han må have fået galt fat i noget der
-
Den første FID skal også meeeeget gerne være Esbjerg
-
ja det skulle man mene
-
Der er også noget med capex for stor fabrik. Det her med $100-150 mio. Men ledelsen tror de kan nå under det. Well så sig da 90-130 hvis det er
-
det eneste rigtig nye for mig er det med CO2
-
ja
-
Teknisk set, så forbruger fabrikken jo en hulens masse nergi og derved også co2. Men de må så mene de muligvis kan sælge Co2 kvoter på forskellen på "normal" olie og deres.
-
Det har jeg behov for at høre mere om før jeg vil læge nogle æg i den kurv
-
ja, sikkert noget der er meget tidligt i undersøgelse fasen ellers havde de jo nævnt til presæntationen
-
hvis POC testen ikke løber som ventet, så kommer vi også under 20
-
Det er ikke urealistisk, kommer nok at på "hvor langt tid mere" og hvilke udfordringer
-
så brød vi 29 og min finger er på trigger knappen
-
hmm over 29
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind