Shipping — April 2020
-
1 Y TC:
VL: $82,500
Suez: $47,500
Afra: $40,000YTD Average:
VL: $103,300
Suez: $56,300
Afra: $52,200 -
LR2 $174.800 LR1 $113.00 potenpartners Produkt er i svimlende højder https://twitter.com/BehrangMomtaz/status/1254835825390518272/photo/1
-
@Svinnius Mange tak, tænkte nok alt var inkluderet. Lidt øv du fik solgt halvdelen af dine NAT men håber du tjente godt på dem. Jeg ved godt jeg er kommet sent ind men er omvendt klar til at smide dem igen hvis det var for sent. Starten i dag var nu fin nok med nogle procent i plus på alt hvad jeg købte 15:30
-
Exclusive: Oil traders book expensive U.S. vessels to store gasoline, ship fuel overseas in sign of desperation : https://www.investing.com/news/commodities-news/exclusive-traders-book-jones-act-tankers-for-storage-foreign-trips-as-us-fuel-glut-swells--sources-2152459
-
There are over 770 VLCCs in the world and analysts have estimated as many as 100 to 200 supertankers could be deployed for floating storage in coming months.
"The eventual wind down of this inventory glut will be most painful to tanker demand, but in the meantime floating storage remains the only outlet for a mismatched production and consumption backdrop," said Jonathan Chappell with investment banking advisory Evercore ISI.
-
Dvs vi kan gå fra plus 160 mill barrels i dag onshore til 400 mill på tankere hvilket ikke er set før i historien. Jeg forstår ikke lige bemærkingen "The eventual wind down of this inventory glut will be most painful to tanker demand" jeg kan godt oversætte det men hvad er det vi skal holde øje med fremadrettet ?
-
-
@Standstill. Det vi skal holde øje med er når der bliver lukket for hanen og lagrene begynder at falde igen for så er det tankskibene er først står for skud, Men tænker kurserne allerede begynder at sive når man ved at produktionen ligger under det daglige olieforbrug i verden
-
men så længe lagrene stiger vil vi også se tankrater stige og omvendt. Spørgsmålet er også hvad der bliver den nye normal m.h.t tankrater og hvikle rederier det vil være bedst at være i fremadrettet når raterne falder. For hvis man vil have del af de forventede store udbytte er man nødt til at holde aktierne for en længere periode. Alternativt bare ind og ud inden lagrene begynder at sive.
-
Hvornår kommer de første Tank Selskaber med regnskab? Det bliver spændende at se hvad der bliver meldt ud.
-
Det må næsten være E
uronav - 07 May 2020 Announcement of first quarter results 2020
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind