Shipping — April 2020
-
NAT giver også næsten 10% i udbytte
-
80% of profit will be returned https://www.youtube.com/watch?v=Bwj4MppL9wU&feature=youtu.be
-
Så er den også på indkøbsliste kl. 15:30 -:)
-
-
Hejsa og tak for jeres input, jeg vil kigge lidt på Euronav og Nordic American Tankers de kunne begge være interessante
. -
Jeg har nu købt ind i følgende selskaber: Torm, Euronav, International Seaways, Teekay Tankers, Diamond S Shipping, Nordic American Tankers og DHT Holdings. Bliver spændende at følge dem. Noget dyrt indkøb i første runde da alle er steget meget også i dag. NAT er plus 15 % idag
-
Så I skibsrøgen.

-

-
Jeg klager bestemt ikke samtlige papirer købt 15:30 er ligger højere lige nu. Bedst er Nordic American Tankers plus 20%. Det er for vildt.
-
oven i det har jeg lige lukker mine shorthandler fra i fredags på Crude Oil WTI Futures der i dag er faldet 25%, lukkede for 10 min siden på minus 28 %.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind