Shipping — Marts 2020
-
Dette tror jeg ikke russerne holder til, spørgsmålet er hvad der skal til for at få dem tilbage i folden uden Putin føler han taber for meget ansigt. Sauderne vil tager kunder fra Rusland i EU, Rusland mangler lagerkapacitet, lav benzin giver Trump genvalg ect ect. Tror ikke Rusland regnede med denna reaktion
-
-
God morgen.

-
Oil overflow, contango, floating storage, #tanker
All Chinese
listed tanker stocks up 7~8%
China VLCC, 601872 SH
Cosco Energy Trans, 600026 SH, 1138 HK -
Etter kraftig oljeprisfall i natt spår Nordnets analytiker Roger Berntsen at Oslo Børs vil rase ni prosent fra start mandag.
– Oljeprisens innvirkning på verdensøkonomien er enorm, noe som gjenspeiler seg i de globale finansmarkedene, både i aksjemarkedet, rentemarkedet og valutamarkedet, skriver Berntsen i sin morgenrapport. -
Ikke i den nuværende situation.
-
Okeanis +4%, Hunter +5%.
-
Min Nordnet er gået ned. Det er sgu ikke sjovt i en sådan situation.
-
Min er på igen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind