Shipping — Marts 2020
-
Foreløbig er min tanke, at nedskrivningen
af kursmål i Tank trækker LPG med ned. -
Kan simpelthen ikke finde nogen anden årsag lige nu.
-
BullOnTank
@BullOnTank1
·
10 min
Ny rapport fra @PotenPartnersRatene holder seg godt på #VLCC #Suezmax og #Aframax, men aksjene raser
Blinkende ansigt med tunge#Tank skipene med #scrubbers (#HSFO) tjener fortsatt mest
Star-struck#oott #shipping #FinansTwitter $eurn $fro $hunt $adsc $dht $oet $tnk $insw $tnp $adsc $nat $tnp #VLSFO
-
Alle de norske shippingaktier bliver slagtet i dag..nok pga. Paretos analyse. Så sælges folk bare det hele ned, så det er været en dyr omgang de sidste tre uger.
-
Hannisdahl er hos Nordnet Norge i morgen.Glæder mig til se podcasten og få hans opdatering på shipping.
-
Jeg skal nok lægge den ud.
-
Ellers er den her: https://blogg.nordnet.no/nordnet-events/pengepodden-live/
-
-
Har stadig intet fundet omkring LPG.
-
Udbytte gået fra plus noget ekstra.
-
LPG: Sakset fra fearnley :
"
On the other hand, there has reportedly been rapid progress this week with Chinese companies being granted waivers for importing US-origin product from as early as April. Provided the Chinese workforce returns to work sometime soon, this could be the impetus needed to clear out some of those open positions. -
At the same time, US East Coast output is expected to increase by a decent number of cargoes per month, and this could also be a factor in the potential firming of the market"Fearnleys
Weekly Report
Week 10 - March 04, 2020 -
Kina tildeler hurtig undtagelser fra LPG-tarier, åbner døren til bølgen af
amerikanske last 3. marts 2020 http://info.opisnet.com/china-grants-swift-lpg-tariff-waivers-opens-door-to-surge-of-u.s.-cargoes?utm_campaign -
Dorian -0,83% i US
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind