Chemometec — November 2019
-
Hvis din konspirations teori holder, så kan du
vist godt glemme dit TA, The Note. Den kommer meget højere op, hvis du har ret. -
Selvfølgelig skal der cashewnødder ind løbende, men lad os nu se, hvor langt vi skal op. Man kan jo godt have en lodseddel med, og se hvad der sker

-
Øhh....ved sgu ikke lige hvor de nødder, kom fra

-
Privatinvestorerne i biotek og deres stærke kloge stemmer på diverse aktiemedier kan godt klappe sig selv på skuldrene i 2019. Det er især dem som stædigt har holdt fast i Chemometec, Veloxis, Zealand Pharma og Genmab i de seneste år.
Det og diverse aktuelle kvartalsregnskaber samt laks og LPG har vi på programmet i morgen kl. 9-10, hvor jeg er gæst i Millionærklubbens studie hos Pernille Enggaard.
-
Jeg er med på en lytter imorgen
Du gør et stort arbejde herinde, Helge. -
Tak Holding. Det gør du også.

-
har du et frimærke i Chemometec Helge? Hvad tænker i andre, er det for sent at komme med på raketten?
-
Gode pointer pensionisten.
-
God morgen fra Berlingske.

-
LIge idag er det en meget lav volumen, og aktien siver lidt. Det ser jeg ikke som et tegn på, at helevde bryder løs. De dage, hvor volumen er høj, der stiger aktien typisk. HVis den begynder at falde med høj volumen, så er jeg enig i, at det er om at komme ud og vente på genkøbsmulighed. I øvrigt også en stor tak til TheNote, som giver saglige indput.
-
Podcast-Chemometec: https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=79181
-
The Note, jeg sætter stor pris på din FA og TA viden om Chemometec, men lige nu er du kun fokuseret på om nogen laver numre. Det spænder lige fra ledelsen til nogle mystiske svenskere som du anklager. Selvfølgelig kan du have ret, men fokus er flyttet alt for langt væk fra det faktuelle og nu noget gætværk om konspirationer. Vi får se, hvad fremtiden bringer, men for mig ligner det bare lidt gevinsthjemtagning, helt naturligt.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind