Chemometec — November 2019
-
Panik eller ej.....nordnetterne solgte ud fra morgenstunden, og sendte kursen ned i 235, hvorefter udlandet købte op, og sendte kursen op over 250. Så der blev “støvsuget” lidt

-
ØU har mange abonnementer som handler på ØU´s meddelelser om ændringer i porteføljen. Mange af dem er velhavende ældre folk. De panikker ikke, men gør bare tingene på den nemme måde.
-
Det ser ud som om vi skal op og sætte ny ATH
Styrken og købspresset fortsætter og nu handler den 254....et plus på 4% efter lidt søgang fra morgenstunden...Imponerende -
Jeg ser ingen svenskere på købssiden?
-
Fingerprint gik iøvrigt fra kurs ca. 2,5 til 650, da raketten først lettede, så der er masser af plads opad endnu
(før split 1:5) -
Tror du ser spøgelser igen The Note....Der er vel bare flere købere end sælgere. Og vel ikke underligt at nogle svenskere køber sig ind i Chem. De er jo store aktører på den danske børs. Men spændende teori og fortsæt endelig dine super gode indlæg.
-
Kan man ikke gøre det på alle biotek aktier?
-
Iøvrigt The Note, så kan du have en masse konspirations teorier, men du kan ikke bruge dem til noget overhovedet. Følg de smarte penge....du er på deres legeplads, så de styrer gamet. Jeg har set meget “lort” igennem de 20 år jeg har investeret, og har lært at bare følge strømmen

-
Så er vi ens
Men moral eksisterer ikke i visse dele af finansverdenen. Grådigheden får tit overtaget. Desværre -
Jeg solgte for et stykke tid siden i kurs 1500. I Kun fordi jeg syntes det er et underligt marked. Jeg forventer et skybrud på et tidspunkt. Men jeg er alt for meget inde i Ambu. Det har så været udmærket idag, men den har godt nok været utilregnelig. Jeg vil kigge på Genmab igen Takker
-
Hvis din konspirations teori holder, så kan du
vist godt glemme dit TA, The Note. Den kommer meget højere op, hvis du har ret. -
Selvfølgelig skal der cashewnødder ind løbende, men lad os nu se, hvor langt vi skal op. Man kan jo godt have en lodseddel med, og se hvad der sker

-
Øhh....ved sgu ikke lige hvor de nødder, kom fra

-
Privatinvestorerne i biotek og deres stærke kloge stemmer på diverse aktiemedier kan godt klappe sig selv på skuldrene i 2019. Det er især dem som stædigt har holdt fast i Chemometec, Veloxis, Zealand Pharma og Genmab i de seneste år.
Det og diverse aktuelle kvartalsregnskaber samt laks og LPG har vi på programmet i morgen kl. 9-10, hvor jeg er gæst i Millionærklubbens studie hos Pernille Enggaard.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind