Aktiesnakken — Oktober 2016
-
På weekly chart: http://invst.ly/2kn9a Tog den hele lortet i dag. Både MA50, MA100 & MA200 på en gang - det er sgu ikke tit man ser det
Og på en Volumen der ikke er set før nærmest. Normal ca. 50.000 stk. - i dag 4,6 Mill stk. skubbet over disken..... Det siger altså lidt ! -
Ja, læste godt lidt på Stock, og hvad de skrev. Og hvis den bare handles til hvad de har i kassen på kontoret, så tro da fan... med en stigning på 100% i dag.... Det er jo ingen ting så i virkeligheden. Sidder med 100.000 stk nu - så det må være all in for mit vedkommende for nu
Og hvis du lige kigger det Chart jeg har uploaded http://invst.ly/2knis Der kan vi altså have med en aktie at gøre, der har direkte kurs imod 0,25 CAD . kunne også se de talte om 0,15 CAD i denne uge på Stock 
-
Vi bragede igennem alle glidende gennesnit i dag, på en monster volumen. Tog en top ud tilbage fra April i år !
-
Nå, go'nat og sov godt

-
God morgen.

-
QEC i Canada op med 6,67%. Spændende at se, hvor vi skal hen i dag i Oslo.
-

-
Ja...Der var ikke noget negativt.

-
Det var det vigtigste for mig.
-
Man havde jo lovende produktion i Montney. Med faldet i olie/gaspriserne betød det ikke så meget mere.
-
Gas og oliepriserne mest det sidste. Lowland var slet ikke indpriset på det tidspunkt, den stod faktisk i 9.7 efter emission. Men de fleste ventede omkring 7000 boe, men der gik ged i en 100% brønd og forsikringen for den operatør der borede brønden for dem så de sad med regningen og samtidig kom oliekrisen
-
Præcist beskrevet Mcjean. Når olieprisen falder mister gas konkurrencekraft.
-
Kortsigtede rykker nok ud her i starten. Pareto må formodes at samle op.
-
Go'morgen - Pareto er på arbejde igen i dag

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind