Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Og der er en Dansker der har travlt med at købe gratisaktier af folk, der gerne vil have tabet realiseret

-
Ja, samme her - 40.000 stk kan også blive til penge, hvis den bare kommer i en 1 CAD igen en dag
Ja, hvem ved - vi er jo ude i noget vi ikke kender resultatet af endnu - og måske ikke er gået op for så mange endnu.... -
Der står en her, og siger jeg er svær at komme i kontakt med, og hun er sulten
Så må hellere smutte - go aften 
-
ja - det var det jeg mente
Ikke set siden April i år 
-
-
-
Mcjean - hvad har du gjort ved vores aktie
Kan se middagen er blevet betalt i aften med den 80% stigning indtil videre i aften 
-
Undskyld 90% nu

-
For fandeen også - havde ellers lagt 40.000 mere i køb i 0,055 og regnede med, at dem havde jeg nok fået når jeg kom hjem - men det kan hvis godt glemmes nu

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind