Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Den var totalt over overkøbt på de høje niveauer kørt op af Pareto.
-
Hvor handler folk, på den canadiske eller norske børs? Pro & cons?
-
Alene for at få penge i selskabets kasse.
-
Nicolai..På Oslo børs. Her er likvidteten størst.
-
Normalt følges aktiekurserne på de to børser snorelige på aktien.
-
OK. Så kan man jo så tage kurtagen med i sine overvejelser. Hvad er folks forventninger til denne aktie? Jeg mener selv, at man skal passe noget på lige nu og her efter så kraftige og kontinuerlige stigninger. Volumen er også faldet en del nu her ift. start af åben.
-
Er du kort eller langsigtet, det gør jo en stor forskel og der er også forskel på kort kort eller kort, kort meget kort. Når 3 behandling er godkendt engang i starten af dec. hvis ikke før så eksploderer denne aktie. Mit gæt er 15 inden udgangen af dec. Tryk på historik, kig på links og dan dig dit eget indtryk
-
Efter godkendelse aner ingen hvor lang tid reguleringer og godkendelser tager men andet halvår 2017 er de nok oppe at køre, de har jo allerede brønde der er spulet og klar til produktion, men ingen aner hvor mange, hvor klar etc. Og finansieringen for ekspansion skal også på plads.
-
Det er Gas på igen i dag hva
har kigget lidt på chartet, og stadigvæk ingen umiddelbar svaghed at spore nogen steder
Får den bare lov at fortsætte over 4,40 NOK idag, kan den hurtigt vise 6,50 NOK er min ydmyge mening
http://invst.ly/2kk4g Og Gasprisen, kan måske lukke ugen af over MA200 hvilket vil være meget Bullish - det er jo også en trigger i sig selv 
-
En høj gaspris er lige det som skal til at holde hånden under kursen, når hverdagen melder sig med nyhedstørke omkring aktien.
-
Letolie fra skifer har QEC fra Montney i Vestcanada. Her vil en højere oliepris betyde meget.
-
Gassen kan meget vel være på vej i 4,7 USD over en middel lang periode http://invst.ly/2kk5l
-
Og vil vil vel ikke rende tør for brændstof mht. nyheder på denne side af Jul . her tænekr jeg på div. høringer osv - var det her inde jeg læste, at nyheder omkring Jordan ville være omkring 21 November det kun
ne forventes?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind