Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Gerne andre end Nordnet ind på førstepladsen over købere.
-
Ja! lidt foruroligende. Men
godt at se GS ind. -
Pareto vil have den op.
-
Alle der handler norske aktier gennem Sparnord får sagen ekspederet via ML. Jeg er ikke på salgssiden med mine lettere forvoksede frimærker.

-
Det her ligne godt nok udviklingen i aktien i foråret 2008.
-
Hvilken nyhed drev udviklingen i 2008?
-
Besiddelserne i Quebec og udsigterne til en meget stor skifergasproduktion her. Alle juniors i området steg helt vildt. Questerre dog allermest.
-
http://e24.no/makro-og-politikk/droemmescenariet-er-200-kroner-per-questerre-aksje/3533010 De var i fuld gang med udvinding indtil staten stoppede festen
-
Jeg gik ind 2006/2007. Skrev stolpe og stolpe ned om branchen og QEC i de år. Ingen lyttede før i 2008 da vi røg op til kurs 30.
-
Ok. Ja denne gang er det så næppe et moratorium, der sætter en stopper for udviklingen. Men det var det vel heller næppe dengang, da d
en gled ned første gang fra de 30. -
Den var totalt over overkøbt på de høje niveauer kørt op af Pareto.
-
Hvor handler folk, på den canadiske eller norske børs? Pro & cons?
-
Alene for at få penge i selskabets kasse.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind