Bavarian Nordic — Marts 2020
-
@ ungeee - jeg har suppleret hele vejen ned i 3-5% opkøbsintervaller, men startede dog suppleringen langt højre oppe.
Jeg har handlet nogle små potioner frem og tilbage.
Status i frie midler: Zealand Pharma: 59,5% - Kontant: 20% - Andre: Danske og SAS
@ Pensionisten - Ja, Zealand Pharma ligger ganske lunt i svinget ...
-
Hold da op, hvor har du meget i Zeal, exitnu. Jeg har fordelt mine penge på 24 forskellige aktier
-
Zealand Pharmas medicinchef sælger aktier - og køber nye via optioner
Adam Steensberg, der er medicin- og udviklingschef i Zealand Pharma, har fredag udnyttet optioner og købt 45.000 Zealand Pharma-aktier for en samlet pris på 4,5 mio. kr.
Aktierne er købt til 101,20 kr. stykket, fremgår det fredag af en indberetning til Finanstilsynet, hvilket er en god bid under det aktuelle niveau fredag eftermiddag på 215,40 kr.
-
Derudover oplyses det, at Adam Steensberg torsdag har solgt 2500 aktier for 210,43 kr. stykket, ligesom han onsdag har solgt 14.511 aktier for 191,61 kr. stykket.
De to handler tidligere på ugen har derved indbragt ham samlet 3,3 mio. kr.
/ritzau/FINANS
-
Zealand Pharma regains worldwide rights to Amylin analog program from Boehringer Ingelheim
Company announcement – No. 07 / 2020 Zealand Pharma regains worldwide rights to Amylin analog program from Boehringer Ingelheim Zealand Pharma regains...
GlobeNewswire News Room (www.globenewswire.com)
-
Nej, ikke helt Vitus: sidste dag for handel med tegningsretter er 23.03, sidste dag for at tegne nye aktier er 25.03. Står i bullitpoint hhv.
4 og 3 her: http://www.bavarian-nordic.com/media/292806/2020-08-en.pdf -
Vær opmærksom på, at vi her taler om, hvis man selv frit kan købe tegningsretter/tegne nye aktier via sin netbank. Og de kan de fleste vist. Bankerne har normalt - så vidt jeg ved - tidligere deadlines, hvis det er sådan at de skal købe tegnigsretter/lave nytegningerne for kunden. Så det må man lige spørge sin bank om i givet fald.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind