Bavarian Nordic — November 2017
-
Ser ud til at både Bavarian og Zealand rebounder idag. Det har været nogle hårde uger for begge aktiekurser.
-
Nu er Bavianen kommet med regnskab i dag, og den stiger jo pænt på det. Jeg synes dog at det er tankevækkende at de først vil offentligøre data på prostvac på en konference i det nye år, så har de haft knapt 1/2 år til at bearbejde dem. Det er rigtig længe!
-
Det tager generelt rigtig lang tid at klargøre data til overhovedet at gå i gang med at kigge på dem (typisk 2 mnd). De data, som DMC'en har kigget på er nok relativt gamle (nok fra juni-juli), så mon ikke, at data bliver opdateret med nye events fra op til afslutningen på fase 3 forsøget. Dvs. data ligger nok klar hos BN omkring nu, hvormed selve regnearbejdet med data først kan begynde. PC nævnte i øvrigt tidligt næste år, så omkring 3 mnd til databehandling vi
rker ok med så mange data. -
-
Ja desværre går der altid lang tid, når det gælder biotek. Tålmodighed er en dyd i denne sektor.
-
@MrEbbe. Jo, DMC'en havde en masse data at kigge på (primært overall survival data), men disse data er fra et cutoff, der nok er sket i juni-juli. Fra dengang til september er der jo sket flere events (dødsfald), og derfor er der nok en masse flere nye data, som BN ønsker at få med i den endelige analyse. Dette tager eks
tra tid. -
@MrEbbe Du blander to forskellige ting sammen: gårsdagens annoncering drejer sig om et ekstra RSV PhII forsøg (undersøger om vacc. er effektiv over en ELLER flere sæsoner); afbrydelsen du ref. til havde med deres
prostatakræft vacc. (PROSTVAC) PhIII forsøg at gøre. -
Det har været noget af en ruschetur i de her to aktier i år. Mon ikke vi får et godt 2018 i dem begge.
-
Det tror jeg. I hvert fald GEN er stensikkert lige til højrebenet - markedet er gået HELT i selvsving pga. misforståede salgstal og periodeforskydninger. Selv herinde på dette fine forum er der folk der synes de er blevet misinformeret af GENs ledelse. Vi VED at salget udvikler sig fantastisk (fobdobling /år pt.) - at der er folk i markedet der synes det er for lidt er en skam og siger meget om tiden. Mht. BAVA er der jo osse mange nyheder i vente.. bare de rigtige er dem der er gode

-
Helt enig. Er os lastet i Genmab, så er helt enig i dit syn. Man må i hvert fald sige at pipeline i Bavarian og Zealand ser interessant ud.
-
Jeg har en fornuftig portion i BN og en lille i Zealand. Jeg synes det er frustrerende at den har tabt de her 20%-ish i den periode, og overvejer om man skal skifte den til noget andet, eller satse på at den retter sig på deres data, for det virker ikke som om deres diabetes produkter vil bidrage til noget konstruktivt...
-
Zealand har da en rigtig interessant pipeline. Faldet i aktien skyldes kun at nogle er skuffede over suliqua salget.
-
Jeg tror nok at begge selskaber kommer tilbage i 2018.
-
Men det har været nogle trælse måneder i de her to. Genmab, Bavarian og Zealand har virkelig kostet knaster.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind