Bavarian Nordic — November 2017
-
Dejligt at regnskaberne på Zealand og Bavarian nærmer sig,
-
Bliver spændende at se Soliqua væksten i Q3.
-
Og mon ikke Bavarian snart har mere nyt omkring det fejlede Prostvac forsøg.
-
Sanofi regnskab imorgen. Bliver meget spændende at høre om salgsudviklingen omkring Soliqua.
-
Suliqua
sales were €8 million in the third quarter and €17 million in the first nine months. http://en.sanofi.com/investors/events/Results/2017-11-02_Results_Q3_2017.aspx# -
-
Soliqua-royalties steg med 37%. Det er nok mere pga. Lyxumia salget som faldt lidt, selvom det undrer mig da de færreste vel har de store forventninger til Lyxumia længere. Det er Soliqua som er potentialet her og den steg med 37%. Så lidt mærkelig kursudvikling i mine øjne.
-
Er helt enig. Synes det er klart en overreaktion, da Sanofi tidligere har været ude og meddele at de har lidt sværere ved at skubbe Soliqua igang end forventet.
-
Ja vildt at den er gået under 100 nu. Det havde jeg virkelig ikke troet ville ske. De er så langt fremme med deres pipeline og har for nyligt lige fået en fin anmærkning af FDA.
-
Skal snart ud med fiskesnøren kan jeg mærke.
-
JP Morgan nettosolgt 70k aktier (ingen købt) - Franske Societe Generale nettosolgt 23k (ingen købt)
-
Ja, men Nik du skal huske at regnskaber i biotek oftest og i reglen er non-events de rykker ikke på aktien. Det gør data derimod. Jeg må dog erkende at jeg er ved at miste tålmodigheden med Zealand. Måske de skulle lave en triple notering i Asien istedet for at fokusere på driften.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind