Bavarian Nordic — September 2017
-
Er der nogen der ved om Danske Bank har lavet et nyt aktieanalysesite? Det gamle er ikke opdateret siden 31. august
-
Bliver spændende med Q&A med Zealand på torsdag

-
Det eneste der bekymrer mig mht. BAVA er at alle er vilde med den og at næsten ingen siger at Prostvac KAN gå galt......Jeg er selv aktionær i aktien, men synes at aktien ikke skal tales op, men at den skal præstere sig op. Det tror jeg også at den vil gøre, men men men.......den er ved at være for gloende...
-
Bavarian er så meget mere end prostvac, at det kan undre hvorfor alle taler om et enten eller. Vi venter på fase 3 på den frysetoerede koppevacine, ny rammeaftale vedr kopper på minimum 1mia dollars herudner betaling for fase 3.De gode RSV resultater burde have givet en stoerre aktiestigning, men en aftale (sandsynligvis Jansen) kommer nok foerst i 18 eller 19. Der masser af triggere i Bavarian udover prostvac. En sammenligning af Onxeo og Bavarian er helt misvisende
-
Onxeo har jo også et par andre midler undervejs, men du har da ret i, at Bava nok ikke skal have kursen halveret ved et flop i Prostvac, men vi ser jo også i Genmab, at et hvilket som helst flop slår rigtig hårdt på kursen - her accepteres kun positive resultater.
-
Jeg sammenligner ikke Bava med Onexo, og jeg kan også se på pipelinen i Bava. Og den ser jo særdeles spændende....Men det der kendetagner toppen er jo at ingen kan se anden vej end op. Jeg tror nu heller ikke at vi har set toppen i Bava og jeg holder den, men det kan godt være at det vi ser nu rent faktisk er toppen. Man skal følge aktien tæt i den næste tid.

-
Bavarians aktiekurs er stegte voldsomt her i 2017. Denne stigning skal ses på baggrund af faldet i 2016 med Kerringsdale mm. På den lange bane er jeg meget fortrøstningsfuld med Bavarian. Værdien af selskabet er 14 mia. hvoraf de 3 mia. er cash. Alle er vel enige om at potentialet for prostvac er størst i kombi og der er en reel risiko for mudrede data i mono. Kopper og RSV mener sagtens kan begrunde den nuværende værdi og så er der alle de andre ting.
-
I øvrigt er der nogen, der har styr på konkurrencesituationen for disse "boostere" ?
-
-
Jeg vil anbefale alle at læse "sodazarens" indlæg på EI. Ekstrem værdiful information, omkring placebogrupper performance i lignende studier. Og specielt Xtandi og Zytigas performance. Jeg har valgt at sælge halvdelen af mine Bavarian i dag af 2 grunde. Det er ikke sikkert at Prostvac bare kører lige igennem, og pga Bavarians anden i min portefølje var blevet for stor.
-
takker
-
Jeg mangler spørgsmål til Q&A med Zealand. Skyd endelig løs nu: http://www.proinvestor.com/index.php?p=q-and-a&groupid=87
-
På forhånd tak.

-
Gode data for Soliqua.
-
Please ...Spørgsmål tak. Jeg har stadig ikke nok.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind