Bavarian Nordic — August 2017
-
-
-
-
Danske Bank sænker Bavarian fra køb til hold. Målkurs uændret på 455.
-
Er det ikke ved at være tid til at vi får en separat Bavarian og Zealand chat? Selskaberne er vel berettiget til deres egen chat

-
Men der jo ingen debat. Hverken i BAVA eller ZEAL. Så hvorfor bruge kræfter på nye chatsider, der ikke bruges?
-
Danske og hold ! Lidt sjov timing når man påtænker at der komme data i september og højst sandsynligt yderligere om godkendelse senere. N u har jeg ikke læst Danskes begrundelse, men timingen burde være til at drøfte positionering og potentiale i forhold til risiko. Nu er det biotek og alt kan gå galt. Går det godt kommer vi til at se ret store stigninger.
-
Darvin, nu er begrundelsen netop at risk/reward ikke er så attraktiv længere
-
Danske regner med 50% sandsynlighed for at Prostvac leverer de krævede resultater. Så eftersom aktien er steget næsten 100% det seneste år, så er risikoen også steget markant siden. Hvilket jeg er enig I.
-
Men det er klart at der er stadig meget potentiale hvis Prostvac lykkes. Men risikoen er også øget, p.g.a. den kursstigning vi har set på det seneste.
-
Hvis Prostvac ikke lykkes, vil det også øge usikkerheden i markedet omkring CV301.
-
Og så er det lang tid at vente på nyt omkring RSV.....
-
ja det bliver virkelig ekstrem spændende om Prostvac lykkes.
-
BAVARIAN NORDIC A/S BAVA.CO: COWEN AND COMPANY CUTS TO MARKET PERFORM FROM OUTPERFORM - Reuters News
-
-
Iøvrigt er der lige takeover muligheden som er langt større her end for Genmab. Tidligere investerede JJ i Crucell som havde AdVac vaccine platformen. De købte så hele biksen senere. Og, som bl.a. Nordea anfører, så er der megen synergi mellem de to plaforme. Præcis her kan det slet ikke udelukkes at JJ ender med et opkøb
-
helt enig Darvin.
-
Det ville da være rart hvis JNJ skulle købe Bavarian
Men synes du ikke selv det er useriøst hvis Jyske regner Prostvac for værende hjemme. Jeg er aktionær i Bavarian, men jeg synes faktisk ikke om, at nogen siger den er hjemme, på noget der ikke er afsluttet endnu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind