Bavarian Nordic — Juli 2017
-
tone
-
Jeg er glad for at have ham tilbage. Man skal bare lige sortere lidt, og ikke lade sig provokere. At af de guldkorn, jeg har taget til mig - og som også relaterer til debaten idag - "Når en aktie er steget X 50, så er det måske tiden til at kigge på noget andet, for det gør den ikke igen".
-
Det er så længe du overholder kodeks for tone og respekt her på siden. Den kan du læse her: http://www.proinvestor.com/debat
-
Husk gerne at flittigt at bruge likes og smileys. Kom dine medskribenter positivt i møde
selv om du er uenig. Tænk hele tiden på at det skal være rart for alle at være med her. -
Og trygt.
-
Du har meget at give andre i det her game. Det kan du sagtens formidle på en god og sympatisk måde.

-
"Tommel Up" Helge. En useriøs debat, uden dokumenterede argumenter, er ikke meget værd. Min debut som aktionær startede på Euroinvester i 2009. Jeg lyttede til alle de "kloge" og højtråbende - det kostede mig 400k. Har fulgt dit gode site siden 2012, nu er jeg ovenpå igen, men med ridser i lakken. Jeg sender dig lige en "hund" på mobilos - god weekend.
-
PEMG..Du skal bare fortælle din mening om aktier og markeder, hvis du har lyst. Det med direkte anbefalinger holder de fleste sig fra her på sitet.
-
@PEMG Du har ret omkring mit aktievalg, så ingen kritik af nogen som helst, jeg er jo selv ansvarlig for mine investeringer. Jeg var totalt novice i 2009, og har betalt herfor. Jeg lyttede til de forkerte på EI, men overså desværre de dygtige med gode analyser og gode argumenter m.m. I dette forum så jeg en seriøs debat, og i juni 2013 spillede jeg med på rouletten. 50% af mine tilbageværende aktiver investerede jeg særdeles ricikabelt med 1/3 i BAVA, 1/3 i GEN, 1/3 i ZL.
-
Bikube..Jeg er enig. PEMG er en fantastisk
kapacitet, men jeg vil have ro og godt humør PI på som vi har haft de sidste tre år. -
Mine investeringer således på forhåbninger og fakta - jeg skylder en kæmpe stor tak til de mange dygtige fagfolk her på seitet, som detaljeret dagligt uddyber og fagligt bedømmer virksomhedernes opnåede resultater og muligherder. Nå, undskyld - dette hører ikke til i debatten. God weekend til alle.
-
Det er fint nok Tyndeejner. Det er der også plads til i vore chats - især fredag og i sommertiden. PS: Tak for donationen.

-
Tak Helge - keep up the good work... og god sommer.
-
Det er svært at være uenig i det.
-
Det er så ikke kun nye "aktieguruer" som har en høj riskoprofil. Mange som har været gennem flere nedture gribes også af euforien når det går opad i længere tid.
-
At vi har en usædvanligt lavt rentemiljø forstærker denne tendens med at tage skyklapper på.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind