Bavarian Nordic — Juli 2017
-
Jeg skal nok vende tilbage..@tyndeejner.. men det er desværre begrænset viden jeg har..trækker mest på vores datter, der er neuroonkolog..da jeg læste medicin var DNA næsten ukendt

-
@henrik48 - jeg er ikke læge, men har lært ganske meget i dette forum. Min interesse er lige så meget, at din ven har fået den måske bedste behandling (Prostvac), og dette med et godt resultat.
-
@Darvin - ZEAL ligger også i min skuffe, og den er godt nok kedelig. Som du rigtigt nok skriver, masser af snak, og så sker der heller ikke mere. Men indrømmet, biotec er laaang ventetid, og så har man en raket, eller stort hul i depotet.
-
@Bikube - jeg kan ikke finde noget omkring JNJ og Bava på Finanstilsynets hjemmeside, så jeg kan ikke hjælpe dig.
-
Det er godt nok fristende at smide en luns til luk, men på den anden side, shorterne skal ikke lukke deres positioner med mine aktier. Dejlig BAVA dag

-
@henrik48 - Med fase 3 er der heldigvis en god sandsynlighed for, at han har fået Prostvac (2 ud af 3 får Prostvac). Blev han kun behandlet i et par måneder? Den fulde behandling med Prostvac burde tage 5 måneder. Det er i øvrigt ret specielt, at han får at vide, hvilken arm han er havnet i, før forsøget er endeligt afsluttet. Mit gæt er, at han har fået september oplyst, før at Bavarian udsatte topline data til ultimo 2017? Jeg krydser fingre for ham, og håber på god effekt med få bivirkninger!
-
-
@Bikube. Skulle også lige læse fondsmeddelelsen et par gange. Der står ikke, at JnJ køber 10%. Det de køber er aktier for 33 mio USD svarende til cirka 210 mio DKK. Prisen de betaler pr aktie er gennemsnittet af 10 handelsdage, dog mindst kurs 385. Hvis vi sætter gennemsnitskursen til 400 svarer det til 525.000 aktier. Bestyrelsen har (som standard mange steder, fuldmagt til at udstede 10% (cirka 3,1 mio aktier)
, hvoraf de har disponeret et par håndøre i forvejen. -
Link til JnJ/Janssens tidligere aktiekøb af cirka 1,3 mio aktier ultimo 2014
: http://www.bavarian-nordic.com/investor/news/news.aspx?news=4254 -
Bava har ialt cirka 31,2 mio aktier, hvilket dermed bringer JnJ (hvis købet godkendes af konkurrencemyndighederne) op på cirka 6,0% i ejerandel ( med forbehold for regnefejl her lidt ud på aften
) -
Dagens radio med masser af snak om Bavarian.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind