Bavarian Nordic — Juli 2017
-
@Nickstar efter en stor stigning på en enkelt dag, kommer som regel et lille tilbagefald. Bliver Prostvac godkendt, så fortsætter vi op - hvis ikke, så frygter jeg vi skal 100 point ned på den korte bane, hvorefter vi vil kravle stille og roligt op igen.
-
Nordea: Very large deal on HIV and HepB announced deal with JnJ – strong tech validation and big upside potential
-
With the new equity investment, JnJ will also be close to, or slightly above, a 5% ownership in Bavarian Nordic.
-
@Darvin - jeg korrigerer gerne til "kraftigt" kortvarigt fald, og så er det stille og roligt op igen. Pussigt nok sagde John Stighøj det samme i mioklubben i dag kl. ca. 09:55, så er vi da 2 af samme mening

-
@Darvin - fair nok...! Vi krydser alle fingre for Prostvac.
Og tillykke til Bava med samarbejdet med JNJ. -
Bava har meget andet at byde på end Prostvac, jeg syntes dette er delvist overset. Vi rykker nok lidt op ved godkendelse, men den er overordnet set ventet. Som @Darvin skriver helt klart en opkøbskandidat, og en super teknologi. Jeg har selv Bava i den lange PF, og der bliver den.
-
@henrik48 - jeg husker det godt. Jeg håber det bedste for din ven, og hvis du poster hans resultat, så vil jeg med stor interesse læse dit indlæg.

-
Jeg har da også Zealand, men har aldrig forstået at folk taler og taler og taler om Zealand når Bava har været en meget bedre aktie. Hvilken der bliver bedst fremover bliver spændende, men hidtil har jeg haft langt størst vægt i Bava. Reducerer ikke her. Sommeren bruges bl.a. til grundlæggende aktie overvejelser - så jeg må se på Zealand igen

-
Jeg skal nok vende tilbage..@tyndeejner.. men det er desværre begrænset viden jeg har..trækker mest på vores datter, der er neuroonkolog..da jeg læste medicin var DNA næsten ukendt

-
@henrik48 - jeg er ikke læge, men har lært ganske meget i dette forum. Min interesse er lige så meget, at din ven har fået den måske bedste behandling (Prostvac), og dette med et godt resultat.
-
@Darvin - ZEAL ligger også i min skuffe, og den er godt nok kedelig. Som du rigtigt nok skriver, masser af snak, og så sker der heller ikke mere. Men indrømmet, biotec er laaang ventetid, og så har man en raket, eller stort hul i depotet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind