Bavarian Nordic — Maj 2017
-
ja undrer mig os over Novods negative/konservative syn på Zealand. Med deres spændende pipeline, og Soliqua ulrulningen i fuld gang, så er det et defensivt kursmål.
-
@nik. Novod er den der har været best til at analyse Zealand. Da kursen var oppe I 150-170 havde han som eneste analytiker sælg. Efter den så faldt ned til nuværende niveauer, har han så rettet til hold. Det er vel godt gået.
-
Men han forudså som den eneste analytiker ,at Zealand var for højt vurderet ved 150-170 niveauet. Det var vel godt gået?
-
Hej JohnW - Vi må da sige, at Novod ramte aldeles præcist, du må så bare håbe, at du også kan få ret med dit kursmål. Jeg har læst engang, at Novod regner i fair værdi nu, i stedet for fremtidige kursmål. Så er der jo mulighed for, at I kan få ret begge.
-
ja man må sige at han ikke har meget fremtid med i sine kursmål. Hvis ulrulningen af Soliqua bliver en succes, og der kommer succes fra pipeline, så bliver han nødt til at kigge analysen igennem. På nuværende tidspunkt, hvor salget af Soliqua er i sin spæde start, så er kurs 125 vel fair nok. Men om 12-18 måneder egner jeg bestemt med en kurs langt over dette.
-
-
fin analyse fra aktieinfo omkring Zealand.
-
-
Kunne tyde på et nyt target for BAVA og J&J.
-
Fama - Den tror jeg, du fik galt fat i. Limicitabine er Janssens eget produkt, og har så vidt jeg forstår det, ikke nogen forbindelse med Bavarian, men er en konkurrent. Jeg håber, at Bava kommer først. Hvis andre ved noget om det, vil jeg meget gerne korrigeres.
-
Bikube: Det var mere til højre. Se under HIV: JNJ-9220/VAC89220 (HIV vaccine w/ MVA boost therapeutic)
-
Bavarian: 13/5 lå shortere på 4,19%. Nu ligger de på 5,49%.
-
Rolf Sørensen (Bava IR) har i webcast hos Nordnet tidligere indikeret at hvis J&J skulle udløse deres optioner ville det ske i H1 2017. Så det burde være på trapperne.. Sammen med RSV of course

-
ja mon ikke J&J udnytter deres optioner. Det tror jeg på.
-
Der er gang i Bavarian idag. Stiger med knap 4 %. Måske der er noget i gærde. Nogle har i hvert fald travlt med at positionere sig, og den holder pænt stand her ved 360, og venter på at gå yderligere op.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind