Bavarian Nordic — Marts 2017
-
Chaplin har indregnet at prostvac lykkes i regnskabet, så den burde være i hus, da man ellers aldrig ville gå ud og forvente de tog budgettere med det.
-
selskabet er da helt klart et oplagt opkøbsmål, men det er ikke ligefrem noget jeg satser på, da det passer mig fint at de kører selvstændigt videre. Selskabets vaccine platform er yderst attraktiv, hvilket os har ført til samarbejde med alle de store BMS, Jansen (J&J) og senest Roche.
-
Chaplin har indregnet at prostvac lykkes i regnskabet...NEJ, det har han ikke. Det han har indregnet er, at forsøget bliver færdigt i 2017. Derved bogføre de den betaling de allerede HAR fået og som de er berettiget til, uanset udfaldet af forsøget. Men når det så er sagt, så lyd han meget positiv.
-
beklager OHW. Den fik jeg fejl ved.
-
ja han lød meget positiv.
-
er os meget spændt på resultater fra RSV fase 2. Bliver de positive, så begynder analytikerne vel os stille og roligt at indregne det i kursen.
-
@OHW som jeg har argumenteret for så kan BAVA's udmeldte forventninger for 2017 vise sig meget meget konservative hvis BMS udløser optionen ultimo 2017. Ift. RSV så venter jeg data fra omkring Juli måned.
-
Hvis du læser CC'et er det tydeligt at ledelsen godt er klar over dette. Der blev fra analytikerne spurgt meget ind hvorfor man ikke rykkede direkte fra fase II til fase III i stedet for til fase IIb. Chaplin gjorde det klart at de analyserede Novavax fase III som fejlede.
-
Det siger for mig at ledelsen ville ramme rigtigt første gang og ikke snuble for "bare" at komme først.
-
nemlig.
-
Angående shorterne i Bavarian udtalte Michael Voss i januar iår i Aktionæren at: "Jeg tror, at det snart vil gå op for dem (shorterne), at de har begået deres livs dumhed. Tænk dig , de har jo ikke engang taget kontakt til Bavarian, inden de gik stort ind med deres short-positioner. Det er der ingen af dem, der har gjort. Det er da hovedrystende dumt."
-
Investeringsrådgiver Lars J. Rasmussen i Børsen side 8 omtaler netop dette ovenfor omkring udtalelse fra Michael Voss og at Hedgefonde taber penge pga af den store stigning i Bavarian og de er nød til nu at klodse bremserne i og købe ders shorts positioner tilbage derfor den store stigning
-
HenryAS i hvilken udgave (dato) på side 8 i Børsen. Synes bestemt ikke at jeg kan finde noget ? Kunne du evt linke ?
-
Jeg er først begyndt at kigge på Bavarian for nyligt, men synes det ser lovende ud, og har tænkt mig at købe mig ind snarligt, mit spg. er dog: Er dette et dårligt tidspunkt at købe sig ind ? kan se der er nogen der mener at kursen er høj grundet shortere prøver at få deres tab ned ?.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
"penge"