Bavarian Nordic — Marts 2017
-
Altså lige under $1 MIA. (konservativt!!) i mulige ekstra milestones i 2017.
-
Sorry DKK

-
Det er $80 mio. + (konservativt) $50 mio. ved de datadrevne milestones.
-
Men som omtalt i CC kan de datadrevne milestones svinge fra $50 til $230 mio.
-
Det er korrekt. Det jeg pointerer er blot at når Postvac fase III er færdigt - i forventet 2017 - og BMS udløser optionen - i 2017 - så er de udmeldte forventninger - for 2017 - alt alt for lave.
-
Chaplin har indregnet at prostvac lykkes i regnskabet, så den burde være i hus, da man ellers aldrig ville gå ud og forvente de tog budgettere med det.
-
selskabet er da helt klart et oplagt opkøbsmål, men det er ikke ligefrem noget jeg satser på, da det passer mig fint at de kører selvstændigt videre. Selskabets vaccine platform er yderst attraktiv, hvilket os har ført til samarbejde med alle de store BMS, Jansen (J&J) og senest Roche.
-
Chaplin har indregnet at prostvac lykkes i regnskabet...NEJ, det har han ikke. Det han har indregnet er, at forsøget bliver færdigt i 2017. Derved bogføre de den betaling de allerede HAR fået og som de er berettiget til, uanset udfaldet af forsøget. Men når det så er sagt, så lyd han meget positiv.
-
beklager OHW. Den fik jeg fejl ved.
-
ja han lød meget positiv.
-
er os meget spændt på resultater fra RSV fase 2. Bliver de positive, så begynder analytikerne vel os stille og roligt at indregne det i kursen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind