Bavarian Nordic — November 2016
-
ja utroligt at bavarian og Zealand kan fås til disse kurser når man ser på pipeline.
-
er virkelig overrasket over at zealand er under 90. Havde jeg ikke troet når vi er så tæt på afgørelsen.
-
ja det må man sige. Men tror man på en godkendelse er det virkelig en god entry/suppleringsmulighed.
-
ja det tror jeg. Både luxumia og lantus er på markedet i US, og dataene fra forsøgene af kombi produktet er flotte. Jeg har tiltro til at Sanofi sørger for at produktet bliver godkendt her i November. Og hvad angår Bavarian så tror jeg at Prostvac bliver en succes.
-
ja det er bestemt fristende.
-
Jeg sidder også nede med 25%, men jeg supplere ikke før præsidentvalget. Det lader til der er stor flytning af aktier, væk fra biotek sektoren. Og efter Trump har fået nye vind i sejlene, bliver der nok taget lidt risiko ud diverse steder. Så den kan muligvis falde helt frem til valgdagen, eller hvis det igen skulle blive "sikkert" Clinton vinder
-
is i maven er vejen frem i de her to selskaber

-
Hvad er de konkrete argumenter for at vente med at købe ZP til efter præsidentvalget d. 8 november?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind