Bavarian Nordic — November 2016
-
ja det tror jeg. Både luxumia og lantus er på markedet i US, og dataene fra forsøgene af kombi produktet er flotte. Jeg har tiltro til at Sanofi sørger for at produktet bliver godkendt her i November. Og hvad angår Bavarian så tror jeg at Prostvac bliver en succes.
-
ja det er bestemt fristende.
-
Jeg sidder også nede med 25%, men jeg supplere ikke før præsidentvalget. Det lader til der er stor flytning af aktier, væk fra biotek sektoren. Og efter Trump har fået nye vind i sejlene, bliver der nok taget lidt risiko ud diverse steder. Så den kan muligvis falde helt frem til valgdagen, eller hvis det igen skulle blive "sikkert" Clinton vinder
-
is i maven er vejen frem i de her to selskaber

-
Hvad er de konkrete argumenter for at vente med at købe ZP til efter præsidentvalget d. 8 november?
-
- Aktien stiger pænt i dag og har været nede på et rigtig pænt suppleringsniveau (hvis man da er inde i aktien), men som Martin skriver, bliver der flyttet mange penge ud af sektoren pt grundet valget. Men hvad er de forskellige konsekvenser af valget? Hhv. Clinton vs. Trump.
-
Der er en nyt afhandling der fokusere på kombinations behandling med cancer
vaciner og checkpoint inhibitors, her nævnes ProstVac i kombination med ipilimumab.
De ser dårlig resulter med peptide vacciner som ProstVac ikke hører under, men
bedre resulter for den type cancer vaccine som ProstVac hører under.
ipilimumab er netop et middel fra Bristol-Myers Squibb som Bavarian Nordic samarbejder med.
http://www.mdpi.com/2076-393X/4/4/37/htm -
Zealand skifter ud i ledelsen
Det danske biotekselskab Zealand Pharma siger farvel til en af sine direktører "i fælles forståelse og enighed".
(medwatch.dk)
-
ja men sådan er det jo. Det er en del af gamet at folk kommer og går.
-
Svaret fra FDA kan komme når som helst. Bliver spændende om de vender tommelen op til kombi produktet. Selv tror jeg på et ja.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind