Bavarian Nordic — Juli 2016
-
Man ærger sig over at man ikke fik samlet nogle flere Bavarian op da den var nede omkring 200 lige efter brexit.
-
Svært at sige hvilken aktie der er best, Zealand eller Bavarian. Jeg har dog klart den største eksponering i Bavarian af de to. Lidt sendt, men i går fik Merck Breakthrough på deres Ebola vaccine. Super nyt, idet det viser at FDA anerkender vaccinerne generelt.
-
Det lyder super positivt. Lad os håbe Bavarian og J&J kan opnå breakthrough i løbet af efteråret eller inden ultimo 2016. Jeg er både placeret i Bavarian og Zealand da jeg ser stor potentiale i begge.
-
Bavarian starter fase 1 forsøg med vaccine mod gul feber. Den har vist særdeles gode resultater i præ klinisk. Så lad os håbe ligesom ebola at den hurtig går igennem fase 1 og springer til 3éren.
-
-
Nej The Treble...Jeg snakker en masse om Bavarian, når der er noget at tale om.
-
god morgen, FDA servere lidt godt til morgenkaffen :). https://cns.omxgroup./cds/DisclosureAttachmentServlet?showInline=true&messageAttac
hmentId=580055 -
-
Tror den er der velbekommen

-

-
Stolt Zealand direktør: USA godkender vores første diabetes produkt
https://play.borsen.dk/social/57999735d99b63192e1efc7e -
Nu venter vi bare på kombien i august. Det er den som betyder noget på kursen.
-
Nordea største sælger. Det er ventet. Michael Novod er ikke bull på casen.
-
Jeg har ikke helt et overblik over hvor meget de kan komme til at tjene på royalties. Den næste godkendelse de venter på,er i kombination med Lantus, der ventes at sælge for 53 milliarder i 2016(ifølge en lidt gammel børsen), hvad får de i royalty 10-12 % det virker jo helt vildt. Er der nogen der ved noget om fremtidsestimaterne??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind