Bavarian Nordic — Juni 2016
-
Her er link til Webcast på Bavarians præsentation i forbindelse med ASCO http://www.bavarian-nordic.com/investor/events.aspx?event=4757
-
@bikube. Præsentationen er fjernet igen. I formiddags var den der. 1 1/2 time. Nåede dog kun at lytte ca 15 min, da jeg skulle i møde. Nu er jeg tilbage, og den er fjernet. Yderst mærkværdigt!
-
Der er blevet møbleret rundt på aktiebeholdningerne hos en større aktionær.Tror placeringerne har noget med kursfaldet at gøre.
-
Hvis du kigger på Sanofis kurs, har den stort set ikke ændret sig siden stigningen efter anbefalingen. Selvom Sanofis kurs er mindre afhængig af iGlarLixi end Zealands, så burde den være faldet med et par procenter, hvis de r skulle være tvivl omkring godkendelsen af iGlarLixi, men det er den altså ikke.
-
@Helge. Hvad var dit indtryk af Bavarians præsentation i dag? Kommer der et link til en video senere?
-
WorldQuant LLC har reduceret deres short til 148302 i BAVA efter at have været short med 0,56 %. http://oasm.finanstilsynet.dk/dk/soegeresultat.aspx?t=Bavarian nordic
-
Ja det er ærgerligt at nogle formår at holde Bavarian nede, men er overbevist om at den nok skal komme. Det er kun et spørgsmål om tid inden den letter tror jeg. Pipelinen ser yderst interessant ud.
-
vedrørende Zealand så er jeg fristet til at supplere op på nuværende niveau. Jeg tror på godkendelse i juli og August, så ud fra dette må man siger at den er attraktiv i øjeblikket.
-
Nordea/Novod ude med et meget positivt skriv om Bavarian her til morgen. Han har i forbindelse med ASCO mødt en masse eksperter, og de har i store træk været meget positive. Hvis Prostvac lykkes så kan aktien tredobles i værdi. Ydermere giver infektionsvaccinerne en rigtig god downside protection. Anbefaling køb, målkurs 410
-
det er også positive detaljer der følger med

-
ja, jeg er klar

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind