Bavarian Nordic — Juni 2016
-
http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/143994/artikel.html her taler de åbent om en dobbelt notering i US, og formodentlig efter præsidentvalget.
-
Jo, @JohnW men hvis de laver en ny kapitaludvidelse, hvor stor bliver den og udvander den de stigninger som må formodes at komme. Nej, det gør den nok ikke helt men det tager da klart noget værdi ud. Jeg er nok personligt bare på et sted hvor jeg er begyndt at trække penge ud af markedet, og fokusere meget mere snævert henover sommeren. For vad gør FED nu med stigningerne? Jeg må tilstå at efter brexit, som jeg ikke regnede med for året, nu kun tror på 1 rentestigning.
-
Det er bare at have is i maven i disse dage. Er sikker på at vi nok skal blive belønnet

-
hvis Bavarian skulle gå under 200, så skal der virkelig suppleres op. Men tror næppe den ryger så langt ned. Tror vi rebounder lidt imorgen. Merkel og co. holder tale i aften, og mon ikke de har en fornuftig plan som kan skabe ro til markederne. Desuden har Cameron været ude og berolige nu her, og understreger at Britterne hurtig får kørt en ny formand i stilling.
-
Stærkt med luk i dagens højeste. Nu skal der bare snart komme de lovede resultater fra Postvac+Xtandi. De skulle komme her i H1 så få dage endnu
-
Medtronic går til FDA med kunstig bugspytkirtel
Den næste store revolution i diabetesbehandling er muligvis på vej, da medicokoncernen Medtronic nu har ansøgt om godkendelse af en kunstig bugspytkirtel, der kan gøre livet lettere for de mange millioner mennesker, som lider af sukkersyge.
(medwatch.dk)
-
I'm 54 years old, and last August I was diagnosed with prostate cancer after a biopsy triggered by a sharply elevated PSA (up to 5.3 from a previous 2.1 six months prior). The biopsy found cancer in one core (Gleason 3+3=6). I entered into a Prostvac clinical trial last December and completed it two weeks ago.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind