Bavarian Nordic — Marts 2016
-
Måske. Jeg er ikke ekspert. Udover dette er alle patienter
jo ikke indrullet i sidste måned. -
Hvad er fremtidsudsigten i Bavarian? Jeg købte på vej ned men alt for tidligt i 326, jeg er langsigtet så vil i råde mig til at beholde den eller er det købt på et dårligt tidspunkt og gælder det i så fald om at komme ud

-
Hvad tænkte du selv da du købte den?
-
PS: Se evt. videoen med Asger Aamund jeg har lagt ind i denne tråd.
-
Jeg tænkte at den begyndte at stige igen, d. 10-11-12 jan og valgte derfor at gå ind der. Tak jeg finder videoen
-
Caspar - hvis du ser på analytikere fra Nordea, Danske, Jyske, Jefferies, Aktieugebrevet m.fl. Så er de alle meget positive med målpriser i snit over 400. De har selvfølgelig i deres vurderinger en eller anden sandsynlighed for at Prostvac godkendes (formodentlig 50-65%). Hvis Prostvac mislykkes, ja så for vi et meget negativt senarie i fald på kort sigt, indtil nogle af deres andre projekter viser fremskridt. Hvis Prostvac lykkes bliver du meget glad for dit aktiekøb
-
Tak MUFC. Er det en afgørelse vi kan forvente sker i 2016?
-
Afgørelse i 2016 eller 2017.
-
Casper, i går lagde Helge også et link her i chatten hvor Jyske Bank analytiker udtaler sig til Medwatch
-
Enig MUFC.
-
D. 5. april.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind