Bavarian Nordic — Februar 2016
-
Ole Larsen CFO, udtalte for et par uger siden til Medwatch, at US notering udsættes indtil aktiemarkedet har normaliseret sig. Det har det vel ikke endnu? Der må
være en anden årsag til fremrykning -
Bestyrelsen kan beslutte hvornår US notering
skal ske -
Jeg har ikke noget i klemme, men jeg synes det er mærkeligt at de ikke oplyser begrundelse for fremrykning. Fremrykning betyder at de ryger i stilleperiode og kan derfor afvise alle spørgsmål, har Bava en interesse i det ? Skulle der være gode nyheder fra forsøg eller et købstilbud så ville Bava være nødt til at oplyse dette. Derfor kan jeg frygte at Bava har en ubehagelig nedskrivning liggende i regnskabet.
-
En profit warning kan man vel heller ikke skjule på den måde. Det ville da være meget useriøst. Direktion og bestyrelse ville miste troværdighed. Asger Åmund dagene er ovre. Mit indtryk er den nye ledelse under Paul Chaplin er meget forsiktige og lover så lidt som muligt. Men jeg kan tage fejl
-
Enig MUFC.
-
Jeg tror vi kan forvente første Prostvac data denne dag. Bavarian ved på nuværende tidspunkt ikke om det bliver, godt, skidt elller neutralt. Men de ved måske, at data skal på bordet den dag? Men ja, jeg gætter bare...
-
Jo selv om der er stille priode, så mener jeg, at selskabet skal komme med oplysninger, så kan påvirke kursen. Dog, så rykkede B&O jo deres regnskab frem og først efter regnskabet oplyste de, at det var på grund af et købstilbud/henvendelse. Er lidt i tvivl om, hvad der gælder..
-
Jeg mener ikke at de har data nu. Det er ikke Bavarian der indsamler data. Det er et uafhængigt organ. Men Bavarian kender måske data for offentliggørelse???
-
Data
-
dato for
-
Jeg har klippet indlæg fra 'debatten
' ind i den nye gruppe. MUFC, jeg håber, at det er ok. Jeg synes det er rart, at have forventede nyheder samlet her i den nye chatgruppe.Den 29. januar 2016 oprettede MUFC følgende i 'debatten':
-
De næste 6 måneder kommer der rigtig mange nyheder fra Bavarian. Der kommer nyheder omkring:
RSV vaccine fase I resultat
Imvamune ordrer + evt. godkendelse af frysetørret version
Ebola fase III resultat + evt. nye ordrer
Janssen partnerskabsaftaler
Start på fase II studie i CV301
samt Prostvac fase III interimsresultater
-
Tja, I må selv sætte linjeskift ind

-
Så gik IBB i +, var tidligere nede med over 2%
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind