Bavarian Nordic — Februar 2016
-
Bavarian har klart udtalt, år der ikke udstedes nye aktier p.t., da det nuværende kapitalgrundlag pā ca. 1 milliard p.t. rækker
-
Ok my bad, men den melding jeg ville sende var, at de lige havde afist at børsnoterer, hvorfor så fremrykke regnskabet et par uger efter af den anledning. Du tror altså, at de har skiftet mening igen? Kursen er jo trods alt ikke streget så meget efter de opgav.
-
Zealand Pharma på Play i mandags: http://play.borsen.dk/social/56cacae6725ed7540a0cedbb
-
Jeg tror nærmere det har noget med Prostvac at gøre. I forbindelse med Q3 lagde de også offentliggørelse af MVA-Bracyury studie samme dag som regnskab. Det giver bedre mulighed for at forklare data på cc
-
Det kan jo også bare være en tilfældighed der gør, at man fremrykker det. Interim data er jo som oftes blot go eller no go, så hvis regnskabet har noget med dette at gøre må det næsten være fordi data enten er meget dårlige eller meget gode - og ikke den normale at alt går som det skal,
-
Helge - tak for initiativet til dette forum. Så slipper man for at skulle følge debatten på EI, hvor der er seriøse indlæg, men det meste er crab, hvor der køres hetzt mod hinanden
-
Ok..Jeg følger ikke med derovre. Her bliver der ingen problemer med tonen.
-
Kan huske at der er skrappe gode folk på EI omkring Bavarian og Zealand. Håber at de finder vej her, sådan som vi har set i Genmabchatten gennem årene.
-
Jeg vil opfordre dem til det løbende
-
Dansk biotek gør det godt i dag, på trods af dårlige lukkepriser i US i går på NBI og IBB
-
Ole Larsen CFO, udtalte for et par uger siden til Medwatch, at US notering udsættes indtil aktiemarkedet har normaliseret sig. Det har det vel ikke endnu? Der må
være en anden årsag til fremrykning -
Bestyrelsen kan beslutte hvornår US notering
skal ske
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind