Aktiesnakken — Januar 2014
-
Nostalgiker.
-
Pete, fuldstændig enig. Hvis der er plus på kontoen, så er der sikkert ingen eller kun en bagatelforrentning. Hele debatten opstår fordi der ikke altid skelnes mellem gæld og rentebærende gæld i debatten. Det er jo rigtigt at den rentebærende gæld er væk, men gældsforpligtigelsen er der jo stadig i form af en leveringsforpligtigelse til kunden. Det er lidt billige point journalister får på en sådan påstand.
-
Vestas: NEG Micon bag brændende vindmølle
Den vindmølle, der tirsdag aften brød i brand i Sønderjylland, blev leveret af NEG Micon, der fusionerede med Vestas i 2004.
(energiwatch.dk)
-
"Jeg vil elske at tale med Siemens"
Hollandsk SIF Group-direktør er klar til dialog med Siemens, efter at vindmølleselskabet har udtrykt stor utilfredshed med signalerne fra fundamentspillere som Bladt Industries, MT Højgaard og Per Aarsleff.
(energiwatch.dk)
-
Ministergruppe i opråb om 2030-mål
Sæt barren højere. Sådan lyder det fra en vægtig gruppe ministre til EU-Kommissionen, der om to uger fremlægger klimamål frem mod 2030.
(energiwatch.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind