Aktiesnakken — Januar 2014
-
Over.
-
Vestas sen da ikke sådan en meddelelse ud for at tage røven på aktionæren.
-
Er der noget drama i det? Hvis det er de amerikanske ordrer/PTC der er skyld i det bedre cashflow, så er det jo først blevet kendt meget sent sidste år, og så sender de meddelse ud nærmest dagen efter:-) Det er vel trods alt en af de ting de guider på!
-
Så i TV avisen i går aftes ?-Der er observeret en cyklist i omegnen af Århus der nu på 10 døgn har cyklet rundt og rundt med et indædt tråd og ansigts udtryk-Flere skolebørn og ældre cyklister har følt sig truet grundet cyklistens hensynsløse adfærd.
-
Gevinst høsteren er i gang.
-
Klart med 200 som trussel.
-
Så farvel da.
-
Nostalgiker.
-
Pete, fuldstændig enig. Hvis der er plus på kontoen, så er der sikkert ingen eller kun en bagatelforrentning. Hele debatten opstår fordi der ikke altid skelnes mellem gæld og rentebærende gæld i debatten. Det er jo rigtigt at den rentebærende gæld er væk, men gældsforpligtigelsen er der jo stadig i form af en leveringsforpligtigelse til kunden. Det er lidt billige point journalister får på en sådan påstand.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind